ויקי צרובסקי - על מסעדת ויסטה 14/12/2015
בחמישי האחרון 10/12/15 אני וחבר שלי הלכנו למסעדת ויסטה עם שובר של גרופון ל"ארוחת שף זוגית" במטרה לחגוג לו יום הולדת. כשהגענו למסעדה חיפשנו מקום שקט ופרטי כדי שנוכל לדבר וליהנות מקצת פרטיות, לא ממש היה להם מקום כזה כיוון שבצד אחד היתה קבוצה די גדולה ורעשנית ובצד השני משפחות עם ילדים קטנים. בסוף לא היתה ברירה והתפשרנו על האמצע (מיותר לציין שכשהזמנתי מקומות מראש ביקשתי מקום פינתי ושקט ונאמר לי שאין שום בעיה). מהרגע שבו עשינו את ההזמנה לא ראינו יותר את המלצר שלנו ולתפוס כל מלצר אחר היה קשה וכמעט בלתי אפשרי לו רק לנו אלא גם לשלושת השולחנות שישבו סביבנו. לטענתם היה להם "עומס" למרות שאחרי ספירה ובדיקה לא היו במסעדה יותר מ7 שולחנות.
האוכל היה בגדר אכיל כשהקרפצ'ו שקיבלנו למנה הראשונה היה לו טעם אז של בשר מופשר וחסר כל טעם. את הסטייקים של המנה העיקרית הביאו לנו קרים וכשביקשנו שיעשו להם חימום שרפו אותם. ממידת עשייה M זה הפך להיות WD יבש ולא לעיס.
את התפוזים שהגיע לנו עם השובר לא קיבלנו אלא רק אחרי מרדף אחר מלצר. כאשר התפוזים כבר הגיעו היה לי על הכוס שאריות אודם וכשאמרתי זאת לבעל המקום הוא אפילו לא התנצל על כך ורק התבדח שזה לא שלו.
במהלך כל הארוחה השולחן שלנו לא פונה אפילו לא פעם אחת וכשניסינו לתפוס מלצר בכדי להזמין קינוח (שהגיע בשובר) ולצורך פינוי אותו מלצר ניגש שאל אם סיימנו והסתובב לשולחן אחר בלי לקחת הזמנת קינוח או אפילו לעשות פינוי קל.
מיותר לציין שאת הקינוח לא קיבלנו ובשביל לקבל את החשבון הייתי צריכה לחפש את בעל המקום כי המלצרים התעלמו מאיתנו. כאשר כבר הביאו לנו את החשבון, חייבו אותנו על יותר ממה שהיו צריכים לחייב והיינו עוד צריכים לחפש את המנהל בשביל שזה יזכה אותנו. מה שהכי עצוב זה שהמנהל אפילו לא שאל על מה הזיכוי ופשוט החזיר את הכסף, מה שגרם לנו לתחושה של ניצול וניסיון עקיצה.
לסיום, השירות היה מזוויע, יצאנו מהמסעדה בתחושות מעורבות של כעס ותסכול כי המטרה של הערב היתה לפנק את חבר שלי ביום הולדתו.
פשוט אכזבה!!!!!