horangolan@gmail.com
הגענו אני ואשתי כהרגלנו מדיי פעם לאכול
במסעדה האהובה עלינו אל גאוצ'ו,
המלצרית המליצה לי על סטייק פרימיום אל גאוצ'ו,
יש לציין שהמחיר לא היה רשום בתפריט,
וכששאלנו את המחיר נוכחנו לשמוע שהוא גבוה ב-80 ₪
מהמחיר שהיה כתוב בדף התפריט באינטרנט,
פניתי אל המלצרית בטענה זו היא השיבה שתשאל את מנהל המשמרת, וכשהיא חזרה אלינו עם התשובה נאמר סליחה הפרימיום סטייק ניגמר אתם יכולים להזמין משהו אחר, כך שהמחיר כבר לא רלוונטי.
אני רוצה להגיד שהמסעדה הזו עושה סיבוב על אנשים
מפניי שגם כך זוג מוציא לא פחות מ 350 ₪
אז מה זה עוד 80 ₪ ₪.
המסקנה שלי היא פשוטה להדפיס תפריט יותר יקר ומורכב מלשנות מחיר בלחיצת כפתור בדף האינטרנטרנט אז לדעתי אם הם לא תואמים זו הטעייה מכוונת של הלקוח ולזה אני קורא בושה !!