קניתי 4 קופונים בשווי של 200₪ אצלכם מפני שאני לקוחה קבועה שלכם שנים!
הגעתי היום לסניף א.גבירול כדאי לנצל א השובר האחרון.
הגעתי ב 19:45 ישר מהעבודה וגיליתי שלא נשארו עוגות..בכלל!
הבחור שעובד אמר שזה היום האחרון של הקופונים ושלא נשאר כלום ואם אני רוצה, שאזמין משהו בטייק אווי.
או קיי, זרמתי והזמנתי עוף עם קארי ( ובכלל רציתי עוגה!) ואמרו לי לחזור עוד 15 דק׳. ישבתי וחיכיתי. כשבאתי לקחת את המנה שהזמנתי (בלית ברירה) מסתבר שהם שכחו להזמין אותה!!!!!!!! או קיי, אז מה עכשיו? לחכות עוד 15 דק׳? 20? כמה? יש לי תוכניות..! בסוף אמרתי שיתנו לי משהו העיקר שאלך הביתה.
אבל לא היה להם מה לתת לי ! כי הכל נגמר... כי זה היום האחרון! וזה הגיוני שיהיה לחץ! אבל זאת לא אשמתי או אף לקוח אחר ( שאגב היו שם לא מעט עם הקופון).
הצעתי להם שאבוא ביום אחר אבל הם אמרו שזה לא אפשרי.
בסוף שימו לב! קיבלתי ״עוגה״ בשווי של 50 ₪ בצורה הבאה:
חצי עוגת גזר מהדיספליי ו....חצי עוגת גזר קפואה(!!!!!!!!!) שביחד זה אולי חצי עוגה נורמלית ! שלא נדבר על הצורה של החצי חצי המגוחך/מעליב הזה!
אני כ״כ עצבנית ומאוכזבת! 45 דק׳ בסה״כ ביזבזתי על העיניין הזה שלא נדבר בכלל על השירות לקוחות הקלוקל! מסכנים העובדים שם כי הם לא ידעו מה לעשות!
לכן אתם כהנהלה,אם אתם יודעים שזה היום האחרון ויהיה לחץ, תתגברו! בכח אדם ובעוגות! למה הלקוחות שלכם צריכים לשלם על זה?
אם המטרה של השוברים היתה להביא לקוחות נוספים אז במקרה שלי אתם הפסדתם אחד!
ענת ה.