בפעם הראשונה שהגעתי לסופר סושי, היה זה ביום האהבה. אז נכון שלקחנו סיכון ויצאנו באותו ערב שוקק אנשים ברחבי תל אביב ולצורך זאת התקשרתי במיוחד מראש בכדי להזמין מקומות. הבחורה שענתה לי אמרה: אין בעיה, כמה אנשים? מעשנים לא מעשנים? ואנחנו מרוצים וטובי לב הגענו לסניף בערב יום חמישי, רק בשביל לגלות שבסניף אין הזמנת מקומות ולא נעליים. עבדו עלינו בעיניים ועכשיו צריך להמתין.. אז המתנו והמתנו לכשהתפנה מקום. הזמנו מנה מכובדת ומפנקת, הגענו רעבים וחיכינו למנה,
חיכינו וחיכינו ,הזמנו שתייה, ואחר כך מים ועוד מים. עשיתי תזמון כמו בגלגלצ שארך שעה שלמה של המתנה, בסופה ניגשתי לאחראי המקום, הוא היה בשיחות טלפון והזמנות, אך לא התרגש ממני במיוחד, לא התייחס ואף לא חשב לנתק את השיחה. אמרתי לו שאנחנו ממתינים שעה, ואמר את אותו משפט שנאמר לנו מס' פעמים: זה כבר יוצא בזלזול וחוסר עניין מעצבן.
בסופו של דבר קיבלנו את המנה, שהיתה בינונית ביותר, טעימה אמנם אך האורז היה טעון שיפור, ויבש כמעה. לסניף של סופר סושי אני לא מתכננת לחזור. כשהזמנו בסוף בקבוק נסטי חיכינו עוד חצי שעה אומללה. וחשוב לי לציין שאמנם נראה שהיו הרבה הזמנות באותו יום, אך כמות הלקוחות שישבו לפחות בטווח הזמן שאנחנו היינו בו, לא היתה מטורפת.