evg_pav@hotmail.com
שלום שמי יבגני, לקוח ותיק של פרנג'ליקו (מהימים הראשונים שהסניף במוריה נפתח) ויש לי אכזבה קשה מהתנהלות המסעדה.
ביום חמישי שעבר חגגתי עם חברתי 5 שנים של זוגיות משותפת, ואך טבעי היה לחגוג את המאורע בפרנג'ליקו. כשבוע לפני כן רכשתי באתר וואללה את השובר של הדיל היומי לפרנג'ליקו (50 ש"ח במקום 100 ש"ח). ביום חמישי בצהריים התקשרתי לסניף פרנג'ליקו במוריה ע"מ להזמין שולחן. בשיחה שאלתי בפירוש האם ניתן להשתמש בשובר וגם במבצע של ה-
happy hour, כלומר להזמין כוס יין 1+1. הנציג של פרנג'ליקו מהעבר השני של הקו אמר שכמובן כן, ובנוסף הבטיח לתת צ'ופר כגון קינוח בגמר הארוחה. אולם כשהתיישבנו במסעדה עצמה, מנהל המשמרת שלל את כל ההבטחות של נציג פרנג'ליקו בטלפון, בטענה שאין שום כפל מבצעים. הטיעון הזה ממש מגוכח: אני הייתי יכול להשתמש בשובר, ובת-זוגתי הייתה יכולה ליהנות ממבצע 1+1 על היין ולשלם בכרטיס אשראי אחר. גם בקשר לקינוח - מנהל המשמרת לא הסכים לתת שום דבר, כך שנוצרה סיטואציה לא נעימה שבגלל שניסיתי להסביר לו את צדקתי זה הצטייר כאילו אני סוחט ממנו משהו, ובגלל שלא רציתי לקלקל לנו את האירוע קמנו ועזבנו את המסעדה בבושת פנים.
אסכם: אין לי טענות על האוכל (הנהדר) של פרנג'ליקו, אך יש לי בהחלט אכזבה, מפח נפש ותסכול מההתנהלות של פרנג'ליקו שמבטאת קמצנות לשמה. לא ייתכן שבטלפון הובטחו לנו כל-מני דברים, אך פתאום למנהל המשמרת אין סמכות (כך הוא טען) להוציא פיסת עוגה מסכנה לזוג החוגג אירוע חשוב. אפשר לחשוב שביקשנו לשדוד את המסעדה...
כאדם שמארגן הרבה אירועים חברתיים לחוג החברים שלנו, אני מבטיח לכם שכף רגלי לא תדרוך יותר בפרנג'ליקו. אולי לא "הפסדתם" פיסת עוגה, אבל בהחלט הפסדתם לקוח נאמן. ואת יום הולדת הקרב ובא של חברתי נחגוג בג'ירף או בברברוסה...
בכבוד (לא רב), יבגני