שלומית שרף
בתאריך 13/06/2012
בתאריך12.6.12 קבעתי להפגש עם חברה בבייגל ברודווי, לצערי בכניסה למסעדה נפלתי כתוצאה מהתקלות במפגע (סף פרקט שכנראה נפל). אף אחד מצוות המסעדה לא ניגש לברר מה קורה איתי, שלא לדבר על הגשת כוס מים "חס וחלילה". לאחר שהתיישבתי לקח כ-20 דקות עד שנגשה מלצרית( לאחר שקראנו לה!), ביקשתי לדבר עם מנהל המשמרת, אך היא לא העבירה לו את בקשתי. חיכינו עוד כ-20 דקות, אף אחד לא ניגש לקבל את הזמנתנו, קמנו, ועזבנו את המסעדה. בדרך החוצה דיברתי עם משה(מנהל המשמרת), סיפרתי לו את מה שקרה, הוא אפילו לא התנצל על מה שקרה. הודעתי לו שאני לא אכנס שוב למסעדה, לא נראה לי שהיה לו אכפת בכלל, למרות שאמר שאם בכל זאת יתברר שפגיעתי חמורה יותר אוכל לפנות אליהם. אני מקווה שהמפגע תוקן ולא יהיו יותר נפילות, (זה מאוד כואב!!!!!!). ולמנהלי המשמרת ולמלצרים כדאי אולי לקחת השתלמות ביחסי אנוש!!!! כף רגלי לא תדרוך שוב במסעדה!