יוסף גורודישר
בתאריך 31/03/2017
לאחר כחמש שנים מנוי, נגשתי עם אשתי הערב לסעוד.
קיבלנו מקום ישיבה מצומצם - נאלצנו לוותר על מקום סמך אך מקפיא..
לאחר שמסרתי את כרטיס מנוי נמסר לי ע״י המלצר כי הנ״ל פקע; הבהרתי שאחדש אותו, כפי שנהגתי מדי שנה.
דן, שמו המלצר, היה אחראי באותו עת לפחות בעוד חמישה שולחנות, וכשהזדמן סמוך אלינו, עשה את זאת באופן מאוד מהיר וטיפל ביחד עם השולחנות סמוכים לשלנו. עם בקשת עריכת החשבון, הבחנתי כי כלל לא חידש את הכרטיס, ובהערתי על כך, הלך וחזר כמו רעם עם חשבון ״מתוקן״ בו בסה״כ הוסיפו 50 ש״ח
דמי חידוש הכרטיס. שאלתי איכן ההנחה שמגיע בתור מנוי, ובמילים קצרות ובלתי מובנות חזר על נושא של צבירה, צבירה.
אמרתי לו שלא ברור לי, אך חזר ללא הסבר על צבירה כלשהי.
הבחור הרים את קולו, במקום לתת הסבר מתאים ללקוח, והוסיף שכאילו אני צועק והלקוחות בסביבה עדים.
אח״כ הודיע כי חל שינוי שמערכת וכעת ההנחה תבוא בתור זיכוי בהזדמנות הבאה... ושהודיעו לכולם על כך בהודעת טקסט.
הודעה זו כלל לא התקבלה, ומטיל ספק על קיומה.
נאלצתי לדרוש זיכוי על חיוב יתר שנערך בינתיים בחשבון.
הודעתי לאחראית באותו רגע שבעל כורחי תפסידו לקוח בן מספר רב של זמן אתכם; לא התרשמה כלל על דבריי.
הפתעה לא נעימה, ממש התאכזבנו אשתי ואני.
כעת, ובמידה ולא תבוא התנצלות כיאות, נמנע מלהכנס שוב למקום, בעיקר בגלל היעדר התנהגות נאותה ממד הפרסונל וכן החלפת החוקים מבלי לידע.
מעביר הערה זו עם עותק למועצה לצרכנות ולעיתון ידיעות אחרונות.
לטיפולכם אם עדיין מעניין אותכם.
ערב טוב,
יוסף גורודישר
אגב, הכרטיס נלקח ממני...