טלי
בתאריך 07/12/2020
בשבוע שעבר הזמנתי עוגת יום הולדת לגן של הבן שלי. ברגע האחרון יום ההולדת נדחה ונאלצתי לבטל את ההזמנה.
בחור בשם האשם מסניף דיזנגוף נחלץ לעזרתי והצליח לבטל שעתיים לפני המשלוח.
אתמול הזמנתי את העוגה בשנית. שוב האשם טיפל בהזמנה. בשרות לבבי וחם הזמין לי את העוגה שוב. העוגה נחתה בדיוק מופתי בשעה שנקבעה.
כאשר פתחתי את הקופסה, ראיתי שהקישוטים לא יושבים בדיוק במקום והתקשרתי לקונדיטוריה. האשם אמר שבדרך כלל שרות לקוחות מטפל בעניינים כאלו, אבל הרגיש שאין כאן מקום לחכות ושיגר אליי עוגה מושלמת שהגיעה תוך פחות מחצי שעה. כלקוחה קבועה ומרוצה אני רוצה לומר שהשרות מעולה. במיוחד של האשם מסניף דיזנגוף, אבל כל מי שענה לי בדרך היה נעים, מקצועי ושרותי. תודה, ונתראה שוב בקרוב. מכורה לעוגות שלכם!