עדי אפלברג
בתאריך 28/03/2014
שירות פשוט מביך!
הזמנו משלוח שהגיע אחרי שעתיים מרגע ההזמנה!! ההזמנה הגיעה חסרה: מנה + 2 מרקים. התקשרנו למסעדה והציעו לזכות אותנו על המנות שגם ככה לא קיבלנו (בדיחה. הרי שילמנו עליהן גם ככה) ולתת לנו פיצוי של קינוח.
הסברנו שזו לא הפעם הראשונה שהם שוכחים מנות, וביקשתי שיקחו את האוכל בחזרה ויבצעו זיכוי מלא של האשראי, לאחר כמה דקות מישהו שהזדהה כמנהל המסעדה טען שהוא בדק את ההיסטוריה שלנו (כן לקוחות קבועים) ואת כמות הזיכויים שקיבלנו בעבר וטען שאנחנו מנסים לסחוט אותם לקבל אוכל חינם. על מה קיבלנו זיכויים בעבר? על מנות שלא הגיעו, וטעויות של המסעדה!!!
אין לנו טענות לגבי האוכל, ואף פעם לא דרשנו פיצוי אבל להאשים לקוח שהוא סוחט את המסעדה? אם מלכתחילה המסעדה היתה שולחת את המנות כפי שהזמנו לא היינו בכלל מתקשרים אליהם. שירות מתחת לכל ביקורת.