תומר
בתאריך 05/08/2013
ביום שני 05.08.13 עשינו הזמנה למקום העבודה שלי, התנועה לאיכות השלטון.
זוהי הפעם הרביעית בשלוש השבועות האחרונים שעשינו הזמנה, וגם הפעם הבקשה הייתה אותה בקשה- מגש סושי צמחוני, ונודלס ירקות. חשוב לציין כי בתפריט שמתפרסם באתר מופיעה רק אפשרות אחת- והיא נודלס קלאסיק שעולה 27 שקלים.
השליחה הגיעה, ולאחר שהלכה גילינו שקיבלנו מנת נודלס קטנה (מחצית ממה שמגיע בד"כ), והסושי הגיע בלי רטבים (ובלי וואסבי) ובלי מקלות אכילה.
התקשרנו למקום לתהות- וזו הייתה תשובתו: "לגבי הנודלס התפריט באינטרנט הוא התפריט החדש, אצלי מופיע שביקשתם נודלס קטן" הנסיונות להסביר לו שבתפריט שאנחנו רואים מופיע רק סוג אחד, ושעד היום קיבלנו בתמורה את הנודלס הגדול יותר עניינו לו את הת!@. השיא הגיע בסושי "שומע אחי, רחוק לי קצת לחזור אליכם עכשיו, תסתדרו הפעם, ואפצה אתכם בפעם הבאה עם איזה אגרול או משהו". אמרתי לו שישמור את האגרול, פעם הבאה לא תהיה.
תת רמה של שירות ויחס ללקוח. אייל היקר מסניף התחנה המרכזית בירושלים, איבדת לקוח.